תיווך בשכונת הגפן

תיווך בשכונת הגפן
צרו קשר עוד היום לייעוץ חינם והערכת שווי הנכס ללא עלות והתחייבות!

ישנה חשיבות להתקשרות עם משרד תיווך בשכונת הגפן – משרד מקומי בשכונה
אם אתם מעוניינים למכור את הנכס שלכם בשכונת הגפן רמת גן, אנו כאן בכדי לפתור את הדילמה. שירותי תיווך בשכונת הגפן– רמת גן יבטיח כי תוכלו לקבל מעטפת מלאה אשר תשלים את עסקת מכירת הנכס במהירות וביעילות.

משרדנו מתמחה במתן ייעוץ כלכלי מהמעלה הראשונה-בזכות צוות מיומן ומקצועי אשר בעל ניסיון של מעל לעשור בתחום.

תיווך רמת גן

משרדנו חרט על דגלו להעניק שירות מקצועי ובשקיפות מלאה, והוא אכן עושה זאת בהצלחה.

מאות לקוחות כבר יעידו על ביצוע מושלם של תהליכי מכירת נכסי נדל”ן בשכונה. אתם יכולים להיות בטוחים שנציגי הום סיטי נדל”ן ייבדקו את כדאיות העסקה בהתבסס על עסקאות נדל”ן שנעשו, משכנתא וכן הליכים משפטיים אשר מבטיחים כי התהליך יסתיים לשביעות רצונם של שני הצדדים.

בנוסף, ניתן לקבל גם שירות של ניהול הנכס, כך שתוכלו להיות בראש שקט כי הנכס שלהם מנוהל באופן הטוב ביותר ועם שימת דגש על הפרטים הקטנים ביותר.

מעוניינים לקבל פרטים נוספים אודות מכירת הנכס או ניהולו? השאירו פרטים מלאים ונציג ישוב אליכם בהקדם לצורך תיאום פגישת ייעוץ ראשונית ללא עלות.

שכונת הגפן- השכונה המרכזית שמושלמת למשפחות קטנות
שכונת הגפן היא שכונה ותיקה בצפון רמת גן, הממוקמת באחד האזורים המרכזיים בעיר, בין הרחובות אבא הלל, ז'בוטינסקי, ביאליק והמבדיל. השכונה הוקמה על שטחי פרדסים שבבעלות שלושה אחים לבית משפחת גפן, וסופחה לרמת גן ב-1943, עוד בטרם הכרזתה כעיר.

הבניינים בשכונה היא נמוכה וישנה ברובה, כאשר בשנים האחרונות השכונה עוברת תהליכי התחדשות משמעותיים בפרויקטים של פינוי בינוי, כאשר נבנים בה מספר מגדלים גבוהים של מעל 30 קומות, ומגיעה אוכלוסייה חדשה.

הבנייה עתידה לשנות את האופי השקט של השכונה, ולהפוך אותה למקום צפוף, סואן ומרכזי יותר בנוף העירוני.

יתרונותיה היא המיקום – מיקום מרכזי ונגיש, בנייה מתחדשת, מערכת חינוך מפותחת ואוכלוסייה שנעשית צעירה יותר – שכונת הגפן ברמת גן מציעה יתרונות גדולים למשפחה הקטנה.

תיווך רמת גן | תיווך גבעתיים | תיווך בתל אביב

שכונת גפן היא שכונה ותיקה בצפון רמת גן, מדובר בשכונה בעלת אופי שקט במיקום מרכזי בעיר  אופי שעשוי להשתנות בשנים הקרובות עקב תהליכי הבנייה שהיא עוברת.

בשנים האחרונות עוברת השכונה תהליכי התחדשות מאסיביים בפרוייקטים של תמ"א ופינוי בינוי. כמו כן נבנים בשכונה מספר מגדלים גבוהים של למעלה מ-20 קומות. על פי התכנון הפרויקטים החדשים יכללו שטחי ציבו, שטחי מסחר ותוספת של יחידות דיור – מהלך הצפוי להביא לשכונה אוכלוסייה חדשה.

לשכונה עמוד פייסבוק שכונתי בו מועלים שאלות, מענות, עדכונים לגבי השכונה ופרסומים על עסקים מקומיים, מומלץ להצטרף לקבוצה ולהתעדכן, על מנת להיכנס להיכנס לקבוצה ולהיות חבר בה יש להצטרף ללינק הבא וללחוץ עקוב – https://www.facebook.com/groups/Hagefen.RamatGan ,

מחירים בשכונת הגפן
מרבית העסקאות בשכונה הן על דירות 3 חדרים. דירת 3 חדרים יד שנייה תעלה בממוצע 1,500,000 שקל ואילו דירת 3 חדרים חדשה תעלה 1,750,000 שקל בממוצע. את טיפוסי ההתחדשות העירונית ניתן לחלק ל-2 חלקים: דירות 3 חדרים שעברו תמ"א יעלו בממוצע כ-1,750,000 שקל, ואילו דירות 3 חדרים במגדלים (פינוי-בינוי) יעלו בממוצע 1,800,000 שקל.

תיווך ברמת גן