תיווך תל ברוך צפון

תיווך תל ברוך צפון 

ניהול ומכירה של נכס נדל"ן בשכונת תל ברוך תל אביב – באמצעות משרד הום סיטי נדל"ן

משרד התיווך הום סיטי נחשב מזה שנים רבות למשרד המוביל בכל הקשור לניהול ומכירה של נכסי נדל"ן בתל ברוך והסביבה.  המשרד, אשר חרט על דגלו להעניק שירות מקצועי ומהימן מוכרת מאות נכסים מדי שנה, כאשר הדגש אשר ניתן הוא מתן עזרה ללקוח בכדי לתת לו את המענה המושלם המותאם לצרכיו, כפי שיעידו מאות הלקוחות אשר קיבלו שירות נדל"ן מקצועי אשר מותאם באופן אישי לצרכי הלקוח.

משרד תיווך תל ברוך צפון תל אביב מעסיק עשרות מומחי נדל"ן אשר מעניקים ליווי החל משלב הערכת שווי הנכס בהתבסס על עסקאות קודמות, בדיקת כדאיות העסקה וכן תיאום מלא אשר נעשה בשקיפות לכל אורך התהליך, עד לשביעות רצונכם המלאה. בנוסף, החברה מתמחה בניהול נכסי נדל"ן אשר מתבצע 24/7, ולכן מדובר בשירות תיווך נדל"ן אשר יהפוך את חייכם לקלים יותר, כל זאת בזכות משרד מוביל אשר הוא בעל מוניטין של מעל לעשור בשוק הנדל"ן בעיר תל אביב.

תיווך רמת גן | תיווך גבעתיים | תיווך בתל אביב

איך נשווק את נכסך בצורה המקצועית ביותר?

הום סיטי נדל”ן יתכנן כיצד לפרסם ולחשוף את הנכס, וזאת על מנת לקבל את המחיר הטוב ביותר ובזמן הקצר ביותר. ככל שיותר אנשים שיידעו שהנכס למכירה, ככה הסיכוי לקבל יותר ומהר יהיה גבוה יותר. זמן המכירה היום ארוך ולא מספיקה רק מודעה בעיתון או באינטרנט. כדי להגיע לקונים רציניים, רצוי להיעזר במתווך אחד רציני ומקצועי, יותר מ 70% מהקונים הרציניים פונים למשרדי תיווך ולא מחפשים לבד.

קביעת מחיר מקסימלי

אם נתמחר את הנכס שלך במחיר נמוך, אתה עלול להפסיד כסף, אך אם נתמחר אותו במחיר גבוה מדי, הנכס שלך עלול לא להימכר לעולם ולהבריח קונים פוטנציאלים!

תיווך רמת גן | תיווך גבעתיים | תיווך בתל אביב

השכונות

תל ברוך- אחת השכונות היוקרתיות ביותר בעיר מתחלקת למעשה לשני חלקים: תל ברוך הוותיקה, הישנה, שמורכבת בין היתר מווילות גדולות ויוקרתיות שבהן גרים כמה מאנשי העסקים העשירים והחזקים ביותר בעיר, ולצדה תל ברוך צפון, שהוקמה בסוף שנות ה-90, כוללת בעיקר בנייני מגורים, מאלכסת בעיקר משפחות צעירות ונראית כמו עוד ראשון לציון בתל אביב. בית העלמין קריית שאול. אחת הריאות הירוקות השוות בעיר.

תל ברוך הישנה – חלקה הישן של תל ברוך מדרום לשדרות קק"ל היה לשכונה הראשונה שקמה מצפון לירקון. השכונה נוסדה בשנת 1946 והיא נקראת על שמו של מרדכי (מרקו) יוסף ברוך (1899–1872), פעיל ציוני שפעל באלג'יריה, בולגריה, מצרים ואיטליה. המתיישבים הראשונים בשכונה היו יוצאי טורקיה ובולגריה, והם נושבו בה באוקטובר 1947. סך הכל הוקמו בשלב הראשון 32 יחידות דיור. המשך בנייתה של השכונה מצפון לשדרות קק"ל החל בשנים 1949-1950, ובחלק זה נושבו עולים חדשים מבולגריה. בית הספר היסודי על שם המשורר יהודה אלחריזי נחנך בשכונה בשנת 1951. בתחילת מלחמת ששת הימים, לפני פלישת צה"ל לשומרון, הופגזה תל ברוך באש תותחים מקלקיליה.

תל ברוך צפון – החלק החדש של השכונה אשר הוקם בסוף שנות ה-90. למעלה מ-70% מהבנייה בתל ברוך החדשה היא בנייה רוויה של בנייני מגורים בני 4 עד 8 קומות, ושאר הבתים הם בתים פרטיים. מצויים בה מרכז מסחרי הקרוי 'מיקדו סנטר', בית ספר יסודי על שם נעמי שמר ופנימייה לילדים הבאים ממשפחות שאינן יכולות לגדלם באופן נורמטיבי. בתקופת המנדט שכן במקום מחנה צבאי.

אנו כאן כדי לשרת את המטרה שלכם!

תיווך רמת גן | תיווך גבעתיים | תיווך בתל אביב