פרסום דירה באינטרנט

פרסום דירה באינטרנט(לא מה שחשבתם)

חשוב לזכור שדרוש יותר משלט או פרסום באינטרנט למכירת הדירה, היום בעידן האינטרנט נראה שפרסום ברחבי האינטרנט או בעיתון היא הדרך הפשוטה והיעילה למכירת הדירה.

במחקרים שנעשו הוכח שפרסום באינטרנט ובעיתון הציגו את התוצאות ההפוכות, וקונים שפנו ישירות למוכרי הדירות לא הניבו להם את המחיר המקסימלי של הנכס, זאת בנוסף לעגמת הנפש הלא קטנה שהאינטרנט יצר כגון:

  • גנבים שהתחזו לקונים.
  • גנבים שקבעו ולא הגיעו.
  • קונים שמחפשים "מציאות" או "מציאות להשקעה" ומציעים הצעות מגוכחות על הנכס.
  • קונים שעל פניו נראים רצינים, אך ברגע האמת אין להם את הממון לקניית הדירה.

כמו כן, ברגע שתעלו פרסום הדירה באינטרנט יצלצלו לבעל הנכס 30 מתווכים, חלקם יציגו עצמם כמתווכים ורובם המוחלט יציגו עצמם כקונים פוטנציאלים, חלק מהמתווכים שיגיעו אליכם מתעסקים במקצוע התיווך כמקצוע זמני בלבד (בין עבודות) ולכן אין להם את ההכשרה המתאימה לעסוק במכירת הדירה שלכם, חלק מהמתווכים לא מכרו אפילו נכס אחד באזור הנכס המיועד למכירה ואין להם את הכלים לקבוע את שווי הנכס האמיתי, רוב המתווכים שלא התקשרו אליכם יפרסמו את הנכס ללא ידיעתכם וללא הסכמתכם וזאת גם במחיר שונה מהמחיר אותו פרסמתם, בכך ייצרו בלבול רב בקרב הקונים הפוטנציאלים.
התוצאה הישירה היא שערך הנכס ייפגע, לכן מומלץ לפנות למשרד התיווך הום סיטי אשר ילווה אתכם לכל אורך התהליך ויפקח על התהליך מתחילתו ועד סופו.

שמירת ערך הנכס

ערים גדולות וסואנות כמו רמת גן גבול גבעתיים או תל אביב, הן בעצם מקומות בהם נמצאים מרכזי הלימוד והאוניברסיטאות הגדולות בישראל.
באופן טבעי יבחרו סטודנטים לגור בקרבת מקום הלימודים שלהם.
על כן נדלן ברמת גן ובערים שכמותה הוא, בחלק ניכר מהבנייה בעיר- בתים ודירות להשכרה שהדיירים בתוכם מתחלפים באופן תדיר.
כשמי שגר בבית אינו שומר עליו, הבלאי מתרחש מהר ויש צורך בתיקונים רבים.
הן בחלקים החיצוניים כמו הקירות והחלונות, והן בתשתיות המים, החשמל והביוב.
מספיק ששותפים השוכרים דירה בתל אביב יגרמו לסתימה חמורה במערכת הביוב, למשל, בשל חוסר מודעות לדברים שניקח להוריד באסלה לדוגמה- והרי לנו בעיה של מערכת חשובה בבית.
במידה ותקלות שהתרחשו אינן מטופלות בזמן ועל ידי אנשי מקצוע טובים- יכולות להיווצר בעיות מורכבות אשר עלולות  אפילו להוריד את ערך הבית.