חברות ניהול נכסים

איך מוצאים חברות ניהול מומלצות?

כיום, אנשים שגרים בבניינים משותפים הבינו שהפתרון למגורים בסביבה נעימה הוא מציאת חברת לניהול בניינים משותפים. חברות מסוג זה דואגות לשימור וטיפוח הבניין. חברות כמו הום סיטי נדל"ן מהוות תחליף לוועד בית, והן חוסכות את הצורך להביא בכל פעם איש מקצוע לתיקונים שונים בבניין.

חברות לניהול בניינים משותפים כמו חברת הום סיטי נדל"ן דואגות בין היתר כי הבניין יהיה נקי ומטופח והן דואגות לשלל שירותי אחזקה ותיקונים.  אז איך מוצאים חברת ניהול ועד בית? ומה השירותים שחשוב שתיתן חברה מסוג זה לבניין שלכם? הום סיטי נדל"ן מאפשרת שירותי ניהול ועד בית, מסבירה על שירותים שכולם זקוקים להם בהמשך.

כאשר אתם מחפשים חברה לתחזוקת הבניין שלכם חשוב לשים לב לשירותים שהיא מאפשרת. בדקו שהחברה מאפשרת שלל שירותים ביניהם: אחזקת בניינים משותפים, אחזקות, שירותי תיקונים, ניהול ועדי ביתניהול דירות שכורות , עבודות שיפוצים, תיקונים, שירותי בנייה ותוספות בנייה, עיצוב פנים ואדריכלות.

שימו לב כי החברה יכולה לבצע כלל שירותים החל משירותי פינוי פסולת, טיפול בסתימות, טיפול בדוודים בבניין, פינוי פסולת, תיקונים קלים בבניין ועוד. חשוב שהחברה תוכל לתת מענה לכל מקרה שיהיה בבניין.

כיצד מוצאים חברה טובה לניהול ועד הבית?

חברה כמו הום סיטי נדל"ן, חייבת להיות חברה עם ניסיון, החברה עליה להכיר את כל התקלות שעלולות להיות בבתים משותפים בעיקר כמו בבתים, בתים משותפים ישנים עם בעיות של נזילות, רטיבות, עובש ובניה טרומית – בנייה שאינה מבודדת ושיכולה להוליד בעיות רבות. ולכן חשוב למצוא חברה  עם ניסיון. בחרו כחברה שמכירה את רחובות  על כל סמטאותיה וסודותיה.

מה חשוב שיהיה כלול בשירותי חברות ניהול נכסים ?

באזורים שאנו עובדים (רמת גן, גבעתיים, תל אביב, בני ברק, פתח תקווה ובקעת אונו) ישנם בניינים רבים וישנים שחלקם דורשים תחזוקה רבה ולכן חשוב שהחברה שתבחרו תדע לעבוד בבניינים באזור אלו.

חברות ניהול נכסים צריכות לעמוד על הבלאי ועל נזקי מזג האוויר שיכולים להיווצר. כמו גם טיפוח גינה בתנאי מזג אוויר של עיר קרירה כזאת.

חשוב שחברה מסוג זה תתמחה בשירותי איטם גגות, שירותי גינון, שירותי שמירה למטה הביטחוני שבעיר, אחזקה שוטפת, ניקיון שטחים משותפים, תבצע גביית כספים מהדיירים, תטפל בתקלות דחופות, תבצע אחזקה מונעת, שירותי ביטוח, אחזקה מעליות, ניהול חשבון בנק משותף של הבניין, תשלומים לרשויותטיפול במערכות לגילוי אש, טיפול במשאבות לחץ ומים, בדיקות תקופתיות של החשמל וזאת בשל מערכות החשמל הישנות שבעיר, טיפול במעליות, מערכות סולאריות ועוד.

מצאו וחפשו המלצות על חברת ניהול נכסים

כאשר אתם מחפשים חברה טובה לניהול הבניין שלכם חשוב לקבל חברה עם המלצות טובות. לנו למשל שלל המלצות מלקוחות מרוצים. ואנו נהנים בכל פעם מפידבקים טובים שמגיעים אלינו.

לסיכום נאמר כי חברות מסוג זה כמו חברת הום סיטי נדל"ן המנהלת בתים, הופכות את החיים בבניינים משותפים לנעימים וקלים יותר. היכולת לחזור אל בניין נקי מטופח ומתוחזק הופכות את החיים לאיכותיים יותר. מלבד זאת הנכס שלכם הופך ליוקרתי וערכו עולה, ואתם חיים בהרמוניה עם השכנים והסביבה שלכם.

חברת 'הום סיטי נדל"ן' מתמחה בניהול ועדי בית חיצוניים והיא מתמחה בניהול בתים פרטיים, דירות שכורות, משרדים, בנייני מגורים, ניהול חנויות ומתוך כך גם מאפשרת מגוון שירותים אטרקטיביים ואיכותיים בעיקר באזור והסביבה.